چگونه برای درمان کاهش در عملکرد کلیه در نارسایی کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان کاهش در عملکرد کلیه در نارسایی کلیوی
کلیه انجام یک تابع مهم از بین بردن مواد زائد را از خون و تنظیم سطح آب مایع است. با این حال، عوامل خاصی مانند فشار خون بالا، دیابت، یا یک عفونت برای مدت زمان طولانی، این همه می تواند به صدمه به کلیه ها، که منجر به کاهش در کلیه شود. چه کار می کنید برای کاهش کلیه fnktsii؟
1. دیالیز و پیوند کلیه
زمانی که کلیه ها کار نمی کند، دیالیز برای نجات قربانی لازم است. در دیالیز، خون را از طریق غشای خارجی که اجازه می دهد تا مواد زائد از خون می خواهد از خون و در مایع دیالیز پیدا می کند. از آنجا که نرخ انباشت زباله ممکن است لازم باشد به انجام دیالیز به اندازه 3 بار در هفته. هنگامی که دیالیز برای نارسایی کلیه کار نمی کند، خود را به در لیست پیوند کلیه است. اما شما باید بدانید که مشکلات بسیاری برای پیدا کردن یک جفت از کلیه وجود دارد. شما ممکن است نا امید.
2. بنیادی Cleto درمان
شما می توانید آن را به رشد سلول های جدید به کلیه خود استفاده کنید.
3 سونا و عرق درمان
آنها از بین بردن مواد سمی از بدن و تحریک سیستم ایمنی بدن. سیستم ایمنی بدن در نهایت باعث تحریک عملکرد کلیه و آنها را مناسب.
4. خواب
مواد غذایی است که به منظور درمان در نظر گرفته شده، اما به ارائه بدن با آنچه در آن نیاز به عملکرد درست. فقط بقیه پست درمان.
پزشکی 5. میکرو چینی Osmotherapy
در این روش درمانی در طب سنتی چینی (TCM) بر اساس، و ترکیبی از روش های پزشکی مدرن و فن آوری. داروها به طور کامل نابود شده و می تواند به صدمه به کلیه به طور مستقیم توسط دستگاه اسمز معکوس و نافذ است. مواد تشکیل دهنده فعال یک تابع به گشاد شدن عروق خونی، جلوگیری از التهاب و انعقاد، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی. همه آنها شرایط خوبی برای از بین بردن آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است.
علاوه بر روش های فوق برای درمان کاهش کلیه، ما نیز دیگر راه حل های موثر و طبیعی داشته باشد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آنها، لطفا یک پیام در ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ +86 18203204121، اعمال شده به وضعیت پزشکی از توضیحات را ترک کنند. ما به شما به عنوان وقت پاسخ خواهد داد به زودی.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: